Favorit i Repris Nakenbloggarn

Jaha nyduschad, sitter naken med handduken runt skallen
ser ut som värsta beduinen ffs :) aja, så kan det vara
va händer då?
jo still Frustrerad like hell !
men va ska man göra ?
well jag vet inte, eller seriöst jag vet allt har bara liiite svårt att utföra visa
grejer , jag är ju lätt Känslostyrd :( *suck*
ge upp ? fan heller !
Lär inte ge mej så lätt denna gång, känns för mycket helt enkelt

senare i kväll grogg på mats veranda, lär behöva den,
slappa ner lite, hjärnkontoret har gått på maximum nu ett tag

Fick i går kväll höra av min Tjej polare att jag var hennes Ängel , och som jag är börja lipa direkt
var så vackert sagt av henne, och ja brukar inte ta komplimanger,
iofs finns en speciell kvinna som kan !!



/T din naken shock i blogg världen


Ps. tjejer skicka mej 200:- så skickar ja naken foto

Kommentarer
Postat av: gladmymlan

T. om jag skickar dej 200 spänn lovar du att aldri mer blogga naken då haha!!!



allvarligt talat så menade jag det. jag var totalt under isen, visste inte hur jag skulle re det...då kan man ringa sin klippa och han ordnar det! då är man en skyddsängel!

jag är tvär och hård och slänger ur mig dumma saker i bland, men du vet du är min äkta vän! ps det var så nära f-låt man kan komma va????

kramen

2009-08-07 @ 17:53:46
URL: http://gladmymlan.blogspot.com
Postat av: Moody

dra på trissor jo det vart nog så nära f-låt man DU kan komma :)

Anna p Alltid det vet du !

2009-08-07 @ 18:15:01
Postat av: Lena

Ja, du mister moody nog är det lite ängel över dig allt! Omtänksam och genomsnäll, är du. Kram på dig vännen!

2009-08-08 @ 14:32:35
Postat av: Moody

meh va snälla alla är tack :x



Kram till dej också Lena !

2009-08-08 @ 14:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0