Måste Välja !

Herr asperger är en  gubbe som har börjat hälsa på mej mer sedan jag medicinerat bort min adhd.
Han har alltid varit där iofs, men han är "MER" nu kan man säja.
Han är inte speciellt kul.
han spelar samma låt typ 50elva gånger på raken.
Han tittar gärna på samma film 10 gånger efter varandra, och memorerar coola kommentarer.
Han blir skogstokig när saker inte blir exakt som han tänkt.
Han vägrar släppa saken han fått för sej.
Han tycker det är skit jobbigt att umgås, han måste välja vilka han ska träffa.
Han är helst själv och är ute och går, halva nätterna.
Han måste veta exakt vad som kommer ske under dagen.
Han gråter lätt, blir Frustrerad alltid typ.

Mina läkare sa: Ja det blir så när man har dubbeldiagnos.
Precis vad man vill höra !

Behöver semester från allt surr i skallen .











/T Med så mycket Känslor!










                                                                                                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Blomman

Ja bli så glad, för nu ska jag få åka till eksjö o få lika din utredning som du. Joho.. Hoppas nu då att man få en bra förklaring på varför man när som man mår.



Inget kul när hjärnspöken är på besök. Du få be han gå hem o att du inte ha tid med hans besök. Kram

2009-08-10 @ 23:54:29
URL: http://liljasvart.bloggsida.se
Postat av: gladmymlan

men du,

kan inte Herr Asperger och herr Ågren flytta ihop nån annan stans? herr Ågren tror ju han bor här, och vi har inte plats!!

och känner du för att skriva av dej, ta min mejl....im always there!

kramar

2009-08-11 @ 10:03:13
URL: http://gladmymlan.blogspot,com
Postat av: blomman

ta med min herr ågge oxå... tycker inte om honom.. för det första få han mig att svettas och hjärtat att slå tribbel volter... nä , era herra verka som dem behöver sällskap, ta med min herre ågge oxå..

2009-08-12 @ 00:07:20
URL: http://liljasvart.blogspot.com/
Postat av: Madde

Jag blir precis blek när ja läser det här.

Av en anledning... Låter som jag skulle ha skrivit det om mig själv!

Gud vad jag känne igen mig! :(

Nu blev allt jobbigare!

2009-11-09 @ 01:30:52
URL: http://maddeelutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0