Rock N´Roll Over

Känslan av att jag e totalt blåst, grundlurad lämnar mej inte..

Jag menar allt som sades gjordes, var fantastiskt, det underbara sög mej i magen jag va så lycklig

för att sedan kastas bort lätt, för att 2 trötta personer missuppfattade varandra, och somna

Mao var det inget äkta, sant!!

Men jag tycker inte synd om mej själv utan ja e jävligt stolt att ja satsa allt jag hade

Och gjorde va ja kunde

Skönt att ovissheten lämnar iaf,för nu vet han..


/T alltid äkta alltid sej själv,men inte som du !!

Kommentarer
Postat av: HardrockGoddess

Jag är ledsen för din skull. Tror jag förstår vad du menar med att du satsade allt. Det är väl så med sådana personer som t ex du och även jag, att inga halvmessyrer duger.

Du gjorde vad du kunde i alla fall.. Jag önskar dig all lycka. kram

2009-08-25 @ 17:47:18
URL: http://hardrockgoddess.blogg.se/
Postat av: mej själv

1000 kramar till dej gabi, det värmde !

2009-08-25 @ 19:28:21
Postat av: gladmymlan

vännen. detta kallas livet. man lever .blir förälskad. ibland funkar det. ibland inte. ibland blir man missförstådd och sårad. ibland är allt klockrent. det finns inga garantier. man får satsa det man har om man ska spela spelet. vad spelar det för roll när du är hundra år?



livet är så förgänligt, du kan gå och lägga dej i kväll, och i morgon dör du på väg till ditt jobb.

det är inte livets uppgift att vara en konstant raksträcka. det finns farliga kurvor, stenar på vägen risk för nedfallande träd. Det är tungt just nu, men tillåt det vara tungt.



allt går alltid över. kärleken är märklig. mäktig. och du kommer träffa någon. någon speciell som inte du bråkar med efter en vecka ihop. " det finns tusen fiskar i havet höhö" ...förlåt för skojet. Men du tar det igenom detta T. jag lovar.

själv har jag sorg över Sara som dog, så jag orkar inte riktigt med prat om kärlek och sådant just idag heller kanske. vi kan höras senare i så fall. kram och ta hand om dej!!!

din bästis anna

2009-08-26 @ 11:03:27
URL: http://gladmymlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0