match made in .. ?

funkar det, snacka med någon över nätet, falla känna glädje sammhörighet?
i mitt fall funkar det föll som en sten, men ja e ju som jag e adhd killen som
är känslosammast i småland, rusar direkt åt M.snacka lika vi är
svara till å med på varandras frågor typ innan dom ställts.
typ känner vill samma..
 
vi vet varandras bakgrund, och på ett sätt förstår ja dej
M , men hur kan något som kunde blivit så fint
inte vara värt att satsas på, å nu till
grejen jag vill inte stressa pressa dej på något sätt
önskar dej världens lycka
känner iofs att ja kunnde ge dej mycket skratt å stöd
men när du har gått igenom kämpat, med det du behöver göra
då vet du va jag är!  vill dej massa väl
puss i nacken!


vill inte låta dej gå, men ja gör det för jag tycker om dej

Du är klockren M

/Tony

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0