lev !

Fredag bra dag på jobbet !

Sitter nu lätt rastlös med ett ton tankar !

Vad händer i dag , troligt dricka mej massa öl, polarna är i stan och repar så öl lär finnas !

Låter som en klockren.nu idè ,  lär betala tillbaka surt imorgon när man vaknar upp med träkeps !

Men man lever bara en gång , livet är för kort för att tveka

Så kära vänner/ovänner lev livet här och nu , jobbigt sitta som gammal och ångra en massa !

Det funderas för mycket "jag" vet :) så ut och lev , ska iaf jag gör !



mina vänner ni vet vilka ni är, jag är så tacksam för att jag kan yra runt och vara T med er, och ni köper mej

rätt upp rätt ner , det har varit så jobbigt att försöka passa in va "normal"  kämpat så länge, men nu får ni mej

som det var menat !

och jag känner mer och mer att jag bara kan "vara" ni anar inte befrielsen över detta !


/T eran för Alltid !!!!









Kommentarer
Postat av: Ankan

Klart vi köper dej ,,du är ju våran Farbror Conny jue...hoppas fredagen var trevlig & träkepsen inte alltför tung,,för då är ju vi lite skyldiga =)))

Kramen på dej

2009-11-16 @ 10:26:46
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0