musik bättre än medicin !

Jaha ny dag nya Bekymmer !

Sitter här med en kopp Zoegas mezzo och avnjuter Katatonia

Fantastiskt band Rekommenderas passar nästan alltid min sinnesstämning

Melankoliskt , Deppigt , flumm och detta mår man bra av !?

I denna musik hittar jag min "långt bort i stan blick" där kan man låsa blicken

Tömma tanken och sedan bara Flyga till musiken/ känslan , underbart !!

Då är det jag mot världen , och världen i detta läge har inte en chans :)

I detta tillstånd är det rätt lugnt där det brukar vara 1000 tankar

Bara det gör ju att man blir gråtfärdig av lycka

Tony med musik i skallen är oövervinnlig



/T Bättre finns inte !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0