The Longest Year

2009 kanske det sämsta året ever ?

Så mycket upp, men ändå mer ner , mått så bra detta år men ändå varit orolig stressad På helspänn

För att sedan krasha ner totalt i ett kaos av tankar och frågor

Men jag har börjat förstå mej själv väldigt mycket bättre än jag någonsin gjort

Se inåt , stannat upp frågat : vem är du tony ?

Har man ju aldrig haft ro orkat med innan då har man bara "kört" liksom på impuls följt känslan.

Och med facit så här i handen inte alltid så lyckat :)

Men man lär sej så länge man lever , tog mej en adhd utredning + massa concerta/ritalin att stanna upp :)

Det är skönt och det ser ut som om 09 kan sluta lite mysigt kul iaf :P



/T värd det bästa !




Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja du,,2009 är ett konstigt år,,jag tänker glömma senare delan av detta året..vi kanske kan göra en ask & lägga allt dåligt i & gräva ner?

Kramen

2009-11-26 @ 12:46:58
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: P

Du är SÅ värd det!!! :)

2009-11-26 @ 13:38:36
Postat av: Lena

Nu ska du ju avsluta året 09 sådär mysigt kul hemma hos Kalle och mig och tomta... så det lär ju sluta som den bästa julen ever... :-)

2009-11-26 @ 20:53:24
Postat av: gladmymlan

ahmen på det! jävla skit 2009, ett röv-år och senare delen är bara så stor bajshög att man undrar...



får väl hoppas 2010 blir nåt bättre T. för oss alla.

för vi är fan värda det. kramen

2009-12-03 @ 06:54:23
URL: http://gladmymlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0