full alltid tydligen

nej för fan klart man inte dricker super till längre iaf inte 2 dagar isträck

Suck klart man tappar allt å e full som fan typ i 2 dagar

the full like a kastrull mannen :( hatar när jag tappar kontrollen :(

en sak som e bra jag har sett/förstått vilka som är mina polare for life när det gäller

En sak som är få förunat kan jag tänka mej !!

men nu har ja sett vilka som är "där"

ni andra som snackat , och tycker att T e så cool

men aldrig menat .. utan bara tyckt!!

Fakk off


/T För bra för alla Allltid

Men aldrig för dom som bryr sej !! kram alltid!!







Kommentarer
Postat av: Ankan

Kram alltid från Ankboet =)

2009-10-06 @ 21:21:08
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Moody

Kram alltid från mej Ankan

2009-10-07 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0