Nära!!

Glad ihågen kom jag körande på väg hem i från barnensmor

Har hämtat lillkillen från skolan stannade på kaffe / prat

När jag nästa är hemma ser ja en kille på cykel på vänster trottoar

Tänker inte så mycket på det då killen utan att titta svänger ut rätt framför mej

Snacka jag tvärnitar med min gammle volvo

Blöt asfalt så hjulen låste sej och jag gled på sneden mitt i vägen

Killen såg vet förskrämd ut och cykla iväg snabbt

Och lämna mej kvar med hjärtat i halsgropen detta va nära vill ja lova :(

Lätt skakig är man nu !!!


/T rattens riddare

Kommentarer
Postat av: Ankan

Usch,,det är så otäckt när inte cyklister tittar sej för,,tur att det gick bra...Kramen

2009-10-07 @ 18:28:46
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0