Ro...

Har under dom senaste dagarna fixat i min lägenhet

Satt upp hyllor möblerat om , måste säja att jag är grymt nöjd

Trivs som fisken här nu , kanske första gången ever jag har stannat upp känt mej trygg tillfreds i mitt hem

Alltid varit på gång till något någon, aldrig haft ro att sitta ner ta det lugnt njuta och trivas hemma

Måste säja att det är skönt .. känner att kaoset i mitt inre finns men mer kontrollbart nu "oftast" Bör tilläggas :)

Vill tackar polare J för den eminenta borrningen , utan dej ingen hylluppsättning :)



/T den mjuka deathmetallaren

Kommentarer
Postat av: Ankan

De bidde kanonsnyggt helt klart!

Kramen på sej!

2009-11-01 @ 21:46:51
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0