"sådan" dag

Jaha en "sådan" dag låg snurra halva natten upp vid halv 2

Tugga i mej en imovane , Vänta på att den ska kicka in chatta med min Polare

Känner dimman kommer in  så ja segar iväg till sängen somnar ..

Sedan upp på morgonen halv seg förvirrad

Börjar chatta med polaren från igår ställer en fråga !

Hon: meh det pratatde vi ju om igår !?

Då har jag inte en aning om att vi redan rett ut detta jag undrade över :(

Det va en obehaglig känsla vill ja lova , inte ett minne

Jag skyller på förvirring trötthet Imovane :)

Nu till jobbet, se hur det går :)

Som grädde på moset så tror jag att ja tog 2 Concerta också .......




/T eller ? va ? nää jag vet inte ? sa du det ? jaså jag va också där ?  ;)

Kommentarer
Postat av: Ankan

Mehhh inte radera så där hörru!

Hoppas dagen är underbar=)

2009-10-22 @ 11:49:34
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0