The handlings Trauma =)

Hade inte mycket jag skulle ta itu med idag, bara handla

Och hur gick det då?, jodå for i väg till öb handla massa billigt

Sedan till karlsson för att köpa ramen till affishen sedan hem

Glad och nöjd satt man å glode på tv när man kom på KAFFE!?!?!?

Helvete glömde köpa kaffe, så i byxorna igen och bort till maxi

Smög omkring bland hyllorna för att inte möta någon att kallprata med MEN

Smack där stog en polare och hans flickvän "pust" så det blev --->

Hej det va länge sedan , vad jobbar du med då, allt bra annars snack ZZzzz

+ att jag köpte 2 dvd filmer,värmeljus ?

Sedan när det pinsamma snacket ebbat ut

Yrar jag iväg till kassan där jag snabbt haffsar ihop min varor

Gör mej redo för att lämna affären när en gammal jobb kompis från förr står bakom mej

Så blir det samma kall snack igen :)

Har softat ner mej med 3 koppar Zoegas Mezzo =)





/T Din tomte på loftet




Kommentarer
Postat av: gladmymlan

men du gillar väl kallprat T, om vädret o sånt:-)))

2009-10-20 @ 07:08:08
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: Moody

Japp det är sååå mycket jag :)

2009-10-20 @ 10:41:38
Postat av: Ankan

Fniss

2009-10-20 @ 22:59:33
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0