Real deal

På en fest i mellandagarna träffade jag en kompis , eller en jag trodde var min vän

Vi har inte setts på ett bra tag ,så jag blev glad att se han prata lite

Står och pratar lite smått då han säjer : Tony du är en jävla fake !

Jag blev helt stum !?!? vad menar du ?

Du är en fake som gömmer dej bakom din så kallade "adhd"

Du är bara lat och vill inte arbeta

Allt är bara hjärnspöken !?!?

(Har jobbat halvtid i nästan 1 och halvt år)

Förtvivlat försöker jag förklara min situation ,mediciner alla utredningar

+ att jag gått till psyk i 15 år av och till

Men inte då "vännen" bara hånar mej sen häver han ur sej att jag går under något öknamn villket jag inte kommer på vad han sa, bra det kanske

Men jag borde inte ta åt mej då "vännen" är en halvalkoliserd looser , som sitter och små dricker och röker underköksfläkten dagligen

Vilket inte är Fake förvisso utan mer tragiskt !!!

Så sopa utan för din egna gammla vissna dörr innan du slänger skit i ansiktet på folk

Allvarligt du känner inte mej

Mina vänner känner mej , inte du , du är inte min vän !



/T Äkta vara

Kommentarer
Postat av: Ankan

helt sant,,han är tragiskt & känner inte dej,,Är inte lätt men vifta bort det,,tycker ju om de som du är Mr T =))

Kramen

2010-01-28 @ 14:10:31
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: gladmymlan

den satt som en smäck:)

köksfläkts-alkolister kan stanna hemma o inte beblanda sig med folk:)

bra T. jag förstår att det var jobbigt, men det är ju en person som inte direkt är känd som vetlandas Einstein, så bara skit i det. tycker jag!

kram

2010-01-28 @ 18:00:58
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Skit i skitmänniskor! You have me and I´m just like you...don´t forget! Kram

2010-02-02 @ 20:20:52
Postat av: Ofelia

fyfan vad vidrigt! Och alla dessa idioter som uttalar sig, inte fan har de läst på om vad de snackar om... De utgår bara från sig sjäva, helt oförmögna i att tänka sig in i hur andra människor tänker och känner och fungerar...

2010-02-26 @ 01:16:50
URL: http://www.ofeliaeriksson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0