Oro..............Ständigt

Snart faller den

Fatta att ja kämpar , pusslar smusslar för att det skall gå ihop

Men Kassan sätter ständigt käppar i hjulen

Ett ton papper ska hit och dit

Fattas det en liiiten kråka någonstans så wips utbetalningen förskjuts ett par veckor

Desutom aldrig lika peng som kommer

Så räkningar förskjuts läggs på hög *suck*

Allt jag vill är att klara ekonomin nån månad

Är det för mycket begärt ?

Grejen är ju att jag vill jobba jag vill tjäna mer

Men utnyttjad till bristnings gränsen blev man

Så nu är man sjukskriven igen ?!?!?

Man är inte värd nått i systemet , bara ett namn

Ständig oro över hur det skall funka månad efter månad

.......Fukk u


//T







Kommentarer
Postat av: anna

..men goaste T. det löser sig ALLTID det VET du. hittills har du klarat dej i alla dessa år, på ena eller andra sättet...

jag har ju lovat att hjälpa dej med planering, du har folk som ska hjälpa dej med den ekonomiska biten så att du SLIPPER oroa dej för denna!

det kommer gå jag LOVAR.

kraam till dej!!

2010-11-15 @ 10:46:41
URL: http://gladmymlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0