:(

så mycket hela tiden ..

förtvivlat virrvarr av känslor intryck funderingar

whit noise deluXE ..

lätt uppmärksamhet handikappad

grav koncentration svårighet

stanna upp , kolla läget, se vad som är bäst , Va är det ?

är så less det, liksom bara tickar på och där står man

med 1000 saker man vill kan borde göra

men inte då , går ej att sortera allt där inne :(

allt ska ut på samma gång och då blir det inget

helt apartisk , tragiskt

när blir det lugnt ?

/T som sej själv alltid , aldrig som du



Kommentarer
Postat av: anna

oh jag skriver under på detta!;)))

du å jag Tony:)) fniss....tacksam att jag har dej bäste-kill-vännen!

ps rätt mycket har du rett ut i livet och är på den rätte vägen, stolt jag är över dej. det vet du! kram!

2011-06-18 @ 09:05:17
URL: http://gladmymlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0